PDKS - Personel Devam Kontrol Sistemi

Bizmanager PDKS

 

 

 

 

 

BizManager PDKS, yenilikçi ve hep bir adım önde azmiyle, sizlere güvenli, hızlı ve esnek ortamı yüksek teknoloji kalitesi ve sürekli destek garantisi altında sunan, sektör lideri PDKS - Personel Devam Kontrol uygulamasıdır.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PDKS Nedir?

 

Personel Devam Kontrol Sistemi (PDKS), çalışanların belirli bir period içinde (genelde ay bazında) çalışma süreleri, devamsızlık süreleri, fazla mesaileri, izinleri gibi hakediş ve kesintilerini günün yasal kuralları çerçevesinde hesaplayan, veri tabanına kayıt eden ve bu kayıtları personelin  veya muhtemel olaylarda ilgili mercilerin talep etmeleri ihtimaline karşı sistem sorumlusunun kontrolünde saklayan bir sistemdir.

 

Pdks Sistemi Nasıl Çalışır?

 

Pdks sistemleri genel olarak yazılım ve donanım olmak üzere iki ana bileşenden oluşur.

 

Pdks sistemine esas olan verilerin toplandığı RFID veya biometrik ( parmak izi tanıma, yüz tanıma, damar tanıma, iris tanıma vb.) teknolojileri ile donatılmış cihazlar sistemin donanım ayağını oluşturmaktadır. Toplanan veriler Pdks programı yardımıyla işletmenin çalışma planı doğrultusunda derlenerek kullanıcılara sunulur.

 

 

BİZMANAGER PDKS YAZILIMI 

 

BizManager PDKS, herhangi bir iş kolunda faaliyet gösteren her işletmenin mevcut muhasebe sistemine entegre olabilen ve veritabanında barıdırdığı yürürlükte olan iş ve çalışma yasalarına göre düzenlenmiş bilgilerle işlem sağlayan bir personel devam kontrol sistemi yazılımıdır.

 

 

Entegre ve Bütünleşik

 

Tüm sistemin kuruluşun çalışma prensiplerine göre parametrik olarak ayarlanmasina imkan veren BizManager PDKS, modüler yapısı ile ihtiyaçlarınızı karşılayan entegre bir ortam oluşturmanızı sağlar. Tüm modülleri birbirleri ile etkileşim ve kontrol mekanizmaları ile çalışabilir.

Kendi içindeki tüm modüller ile entegre çalışma yapısının yanında, BizManager kurum içindeki diğer harici uygulamalarla tam entegre olarak veri alışverişinde bulunarak çalışan bir sistem entegratörüdür.

 

 

Hızlı ve Esnek

 

Ergonomik arayüz ve otomatik hesaplama fonksiyonları ile, tek ekrandan tüm işlemlerinizi basit ve hızlıca gerçekleştirebilirsiniz.

 

 

Tümüyle Parametrik

 

BizManager PDKS, iş sözleşmelerinden gelen ve kurum kurallarına göre uyarlanabilir parametrik yapıya sahiptir.Tamamen parametrik olarak aylık ve haftalık denkleştirme oluşturulablir. Parametrik olarak devamsızlık ve geç kalış ceza işlemleri yapılabilir.

 

 

Güçlü Vardiyalar

 

BizManager PDKS sistemi aynı işletmede, planlı, yedekli ve serbest çalışma alt yapısına sahiptir. Normal, donerli,serbest ve yedek vardiya tipleri aynı anda kombineli olarak kullanılabilir ve kisiye ozel vardiyalar tanımlanabilir. Tek, donerli ya da sabit olarak belirlenen yapı ve asırı vardiya değisimlerinin takibi icin tanımlanan yedek postalar ile otomatik vardiya değisimi yapılabilir. Her posta icin ayrı ayrı resmi/dini tatil ve arife gunleri belirlenebilir.

 

 

Yetkilendirme ve Güvenlik

 

Tum kullanıcılar icin sifre ve yetki tanımları yapılabilir. Programın her sirket ve bolumu icin ayrı ayrı olmak uzere giris, gorme ve değisiklik yapabilme fonksiyonları bazında yetkiler tanımlanabilir. Yetki ve kullanıcı tanımlarını sadece supervisor yetkisine sahip kisi yapabilir. Dağınık lokasyonlardan gelen bilgiler ile konsolide raporlar oluşturulabilir ve bu işlem her lokasyonun kendi yetkisi ile sınırlandırılabilr.

 

Sistemin PDKS modülünde bulunan Rapor Panel güçlü ve esnek altyapısı ile işletmelerin Pdks gereksinimlerine yönelik olarak düzenlenmiş birçok hazır şablon raporun yanısıra firmanın özel ihtiyaçları için uyarlanabilir özel raporların oluşturulmasına olanak tanır. Oluşturulan raporlar periyodik olarak PDKS - İ.K veya sistem yöneticisi tarafından belirlenen yetkililere gönderilebilir.